Sunday 1 September 2013

කටුනායක එයාපෝට් එකේ සිදුවීමක් - What's wrong with Sinhala?


ඔය එයාපෝට් එකට අපි සමහරු ලේසියට කටුනායක එයාපෝට් එක කිව්වට ලංකාවේ ආණ්ඩුවේ ඔෆීෂියල් නම තමයි බණ්ඩාරණායක ජාත්‍යන්තර ගුවන්තොටුපොල කියන එක!

නමුත් ලංකාවෙන් පිට ගියාම බණ්ඩාරණායක, කටුනායක, අරණායක, මේනායක කියන ඔය නායක කෑලිවල තේරුමක් නැතුව යන නිසා, ඕක හැඳින්වෙන්නේ කළම්බු එයාපෝට් කියන සරල නමෙන්.

අද මං මේ කියන්න යන්නේ කටුනායක එයාපෝට් එකේ දී මං අත්විඳපු සරල සිදුවීමක් ගැන කතන්දරයක්.

මං මුලින්ම කටුණායක ගියේ අපේ තාත්තා උගන්නපු ඉස්කෝලේ වැඩකරපු සාදු කෙනෙක් සියම් රටේ වන්දනාවක ගිය දවසෙයි. සාදුව ඇරලවන්න ගුරු මණ්ඩලයේ කට්ටියක් වෑන් එකක් හයර් කරගෙන එයාපෝට් ගිය නිසා, මටත් තාත්තා එක්ක ගිහින් ප්ලේන් නග්ගනවා බලන්න චාන්ස් එකක් ලැබුණා.

ඒ ගමන ගියේ හවස් වරුවේ. මට මතකයි, අපි අර නැරඹුම් ශාලවේ ඉඳලා සාදු ගේ ප්ලේන් එක යනවා බලන් හිටිය හැටි.

ඊලඟට මං එයාපෝට් ගියේ අපේ අංකල් කෙනෙක් අප්‍රිකාවේ රටක ජොබ් එකක් කරන්න සිය පවුල පිටින් ගුවන්ගත වුණු දවසේයි. එදා නම් අපි කටුනායක යන්න රත්මලාණෙන් පිටත් වුණේ රෑට බත් කාලා. ගෙදර ආවේ දෙගොඩ හරි ජාමේ.

එයාපෝට් එක කිව්වාම දවසේ පැය විසිහතරම විවෘතව තියෙන තැනක් වුණාට, මං කටුනායකට ගිය දවස්වලින් සෑහෙන දවසක් එතනට ගිහින් තියෙන්නේ මහ රෑ. මොන හේතුවක් හින්දා ද මන්දා, මං රටෙන් පිට ගිය, ආපසු ආපු ප්ලේන් සේරම වගේ කටුනායකකින් ගියේ ආවේ මධ්‍යම රාත්‍රියේ දී ම තමයි.

ඔන්න මේ කියන දවසේත් මං එයාපෝට් එකට යන්න ගෙදරින් පිටත් වුණේම දහයට විතර. මං සිංගප්පූරුවට යන ප්ලේන් එක පිටත් වෙන්න තිබුණේ උදේ එකකුත් ගාණට වගේ තමයි මට මතක.

චෙකින් කරලා, බෑග් එකෙන් නිදහස් වෙලා ඔන්න මං ඊළඟට ගියා ආගමන විගමන කවුන්ටර් දිහාවට. මෙතනදී තමයි අපි නැව් නැගීමේ පත්‍රය පුරවන්නේ!

ඔතන නැව කියන්නේ මූදේ යන නැවක්ය කියන එකම නොවෙයි, ගුවන් නැව කියන අදහසත් එක්ක පොදුවේයි.

මං හිතන්නේ කාලෙකට කලින් හැටේ දශකයේ දී විතර අන්තිමට යාවත්කාලීන කරපු ෆෝර්ම් එකක් තමයි මේ කියන දවස්වල (ඒ කියන්නේ 2005 දී විතර) තිබුණේ.

දැන් නං මං හිතන්නේ මේ කියන ෆෝර්ම් එක වෙනස් කරලාද කොහෙද!

කොහොම හරි මේ කියන නැව් නැගීමේ පත්‍රයේ, ඉංගිරිසියෙන් කියනවා නම්, එම්බාකේෂන් කාඩ් එකේ සිංහල, දෙමල සහ ඉංගිරිසි භාෂා තුනෙන්ම විස්තර තියෙනවා. අපිට කැමති භාෂාවකින් පුරවන්න පුළුවනි.

මං සාමාන්‍යයෙන් මේ ෆෝර්මය පුරවන්නේ සිංහලෙන්. ඒක එහෙම කරන්න පුළුවන් ලංකාවේදී විතරයිනේ.

ඔන්න මං එදා මේ නැව් නැගීමේ පත්‍රය පුරවමින් ඉන්න වෙලාවේ මා ළඟට ආවා කාන්තාවක්.

"මට මේ ෆෝම් එක පුරෝලා දෙන්න පුළුවනිද?" එයා ටිකක් ආයාචනාත්මකව මගෙන් ඇහැව්වා.

මට මතකයි කලින් දවසක මං ආපහු ගෙදර එන ගමණක කටුනායක දී ඔය විදියට කස්ටම් එකේ ෆෝම් එක පුරවලා දෙන්නයි කියලා ඩුබායි පැත්තේ ඉඳලා ලෑන්ඩ් කරලා හිටිය ගෑල්ළමයෙක් කරපු ඉල්ලීමක් ඉෂ්ඨ කරන්න ගිහින් ඒ බාරගත්ත ජොබ් එකක් ඉවර වුණේ කෙල්ලෝ තුන් දෙනෙකුගේ ම ෆෝම් පුරෝලායි.

මේ ලලනාවත් සයිප්‍රස්වල වැඩකරන් යන කෙනෙක්. අපේ රට දුවන්නේ මේ අයගේ ශ්‍රමයෙන්. ඉතිං අපේ යුතුකම මේ කට්ටියට උදව් කරන එකනේ.

අර විදේශ රැකියා කාර්යාංශයද මොකක්ද ඔෆීස් එකක් තිබුණට එතන සර්ලා ටිකක් මිසක් විදෙස් රැකියාවකට රට යන කෙනෙක් ඉන්නවා නං මං කවදාකවත් දැකලා නෑ!

ඉතිං, මං මේ කාන්තාවට කිව්වා "මගේ ෆෝම් එක පුරෝලා ඉවර වුණු ගමන්ම එයාට උදව්කරන්නම්!" කියලා.

ඔන්න මං ෆෝම් එක පුරෝනවා. මේ කාන්තාව එතනට වෙලා ඉන්නවා.

මං නිකමට කිව්වා "මේ ෆෝම් එකේ මහ ලොකු අමාරු දේවල් අහන්නේ නෑ නේ. ඔයා මුළ හරිය පුරවන්න, මං උදව් කරන්නම්" කියලා.

"අනේ ඉතිං මට මේ ඉංගිරිසි බෑ නේ!"

"ඉංගිරිසි මොකටද? මේක සිංහලෙන් පුරවන්න පුළුවනිනේ. මේ මං ලියන්නෙත් සිංහලෙන්!" මං මගේ ෆෝම් එක මේ මනුස්සයාට පෙන්නුවා.

මෙන්න බොලේ ඒක දැක්කා විතරයි මෙයා වහාම මං හිටපු තැනින් යන්න ගියා!

මං හිතන්නේ ෆෝම් එක ඉංගිරිසියෙන්ම පුරවා ගන්න වෙන කෙනෙක් හොයා ගෙන යන්න ඇති.

ඒත් මට තාමත් හිතාගන්න බැරි මට කියලා සිංහලෙන් ඒක ලියා ගත්ත නම් මේ ගෑණිට මොකක්ද වෙන අඩුපාඩුව කියලයි!

-කතන්දරකාරයා

ප/ලි:
කටුණායකින් ගොඩ බහින කොට පුරවන්න තියෙන ෆෝම් එකේ අහනවා අපේ රැකියාව මොකක්ද කියලා. මං ඒකට බය සැක නැතුව, හරිම ආඩම්බරෙන් ලියන්නේ බ්ලොගර් කියලයි!


(image: http://srilankaholidayactivities.com/destinations/katunayake-sri-lanka/)

125 comments:

  1. පිට රට කිව්වම ඉන්ගිරිස්ම වෙන්න ඕන කියල ලංකාවෙදි එහෙම ඇම්ම තියෙන කට්ටියක් ඉන්නව.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kaka am too blogger but i only writing about digital marketing thats why am not familiar with yo, any way most of sri lankan like work under some one, without doing their own, but the thing is simple if you under some one you have to spend you time and energy for other one who giving monthly basis salay
      but if yo doing your own job all are investment to your future in sri lanka need to change more, i mean there not respecting if unable to suit formal kit, all are calculated from your clothes thats i was faced matter in sri lanka

      Have to add some additional thing to this, iam in touching most of blogs who written from sinhala mediam, if yo guys know what the digital marketing and how those are apply to your blog, sure it will become additional income those.
      thanks

      Delete
    2. HONDAAAAAI, E WUNATA RAJA MARANNA NAM EPA.

      Delete
    3. @ Kenji
      මට තේරුණ විදියට මේක වෙස් කේස් එකක්.

      මනුස්සයාට කිසිම සාක්‍ෂරතාවයක් නෑ. ඒ වුණත් මං මගේ ෆෝර්ම් එක පුරෝලා ඉවර වෙනකං ඉන්න කැමත්තකුත් නෑ.

      Delete
    4. @ Anonymous September 1, 2013 at 6:12 PM

      ඔබ ඇත්තටම මාකටින් කරනවාද?

      එසේනම් එය නිහඬ සේවයක් විය යුතුයි!

      Delete
  2. අපි ඔය කොලේ ලියන මෙලෝ දෙයක් කවුන්ටරේ ඉන්න ඉමිග්‍රේෂන් මහත්තුරු නොබලන නිසා හොඳයි.නැතිනම් අහයි බ්ලොගර් කියන්නේ කවුද කියල

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇහැව්වොත් කියා දෙනවා!

      Delete
  3. එල සිද්දිය ... මම දැන් නම් ඔය කොළ ටිකක් තියාගෙන ඉන්නේ එන එකයි යන එකයි ..ගෙදරදීම පුරවාගෙන යනවා..ඔය විදියට පුරවල දෙන එක හොඳයි නමුත් ඔය වගේ වැඩකට නැති පිරවිලිනම් ඕන නැහැ ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. විය යුත්තේ එයම තමයි.
      ටිකට්ටුව ට්‍රැවල් ඒජන්ට්ගෙන් ලැබෙද්දී ඔය කොල කෑල්ලත් ලැබෙනවනෙ.
      මොන මගුලකට අතන ලිය ලිය තක් ගැහෙනවද ?

      Delete
    2. හැම තිස්සේම ඔය කොල අතේ නෑ. අනික මං නං ඔය වැඩ කරන්නේ එතනදී.

      Delete
  4. ඔය පොර්ට් කියන් එකෙ අදහසත් සිදුර කියන එකමයි නෙද.එයපොර්ට් කියන්නෙ ගුවන්මගින් රටට ඈතුල්වෙන්න හරි පිටවෙන්න හරි තියෙන සිදුර නෙද.සී පොර්ට් කියන්නෙ මුහුදෙන්.ජොබ් එක බ්ලොගර් නම් ජිවත්වෙන්න කරන්නෙ මොකක්ද.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මගේ ජොබ් එක එක එකාට කියන්නේ ඇයි කියලා හිතුන නිසා තමයි බ්ලොගර් කියලා ලිව්වේ!

      Delete
    2. එතකොට කතන්දරට ශ්‍රී ලංකා ප්‍රජාතාන්ත්‍රික සමාජවාදී ජනරජය එක එකා හා..?

      Delete
  5. මම දවසක් කොටුවෙ බෑන්ක් ඔෆ් සිලොන් එකෙදි ඔයවගේ කෙනෙකුට ෆෝම් එකක් පුරවන්න උදව් කරලා අන්තිමට ගෙදහරටත් ගිහින් ඇරලවලා රීලෝඩ් එකකුත් කරගෙන තමයි ආවෙ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. සිකුර හතේ පිහිටිය බුවාලට ඔහොම දේවල් නිතරම කඩා පහත් වෙනව.
      ඒ අය නිතරම කොපු දෙක තුනක් සාක්කුවෙ තබා ගන්න එක ඇගට ගුණයි.

      Delete
    2. කෙන්ජිත් සිංහලෙන්ම ඇනෝට උත්තර දීලනේ..

      Delete
    3. බුදු අම්මෝ!

      කීයක රි-ලෝඩ් එකක්ද?

      Delete
  6. කෝ මගේ කොමෙන්ට් එක? ඒක ගිල්ලද?

    ReplyDelete
  7. කෝ මගේ කොමෙට් එක (විහිළු)? මෙය අප බොහෝ දෙනෙකුට තියන "කනන්ද්‍රම්" එකක්. ඒ කියන්නේ අප කොයි තරම් දුරට අපගේ මවු භාෂාව පහත් කළ යුතුද කියන එක.

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං දැක්කේ කතන්ද්‍රම් කියලයි!

      මාත් විටින් විට ලියනවා කතන්ද්‍රකාර් චින්තනම්.

      Delete
  8. එකනේ අප්පා ඕක ටිකට් එක ගන්න කොටම ඒජන්ට් දෙනවා...... සම හරක් ට ඔය කොලය පෙන්නලා මේක තමයි විසා එක කියල තමයි රට එවල තියෙන්නේ බොරුනම් මෙන්න මෙතනට ගිහිල්ල බලන්න කතාව
    http://onemalaysiasinhala.blogspot.com/2013/08/1.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. මැලේ රාළත් ඔය බිස්නස් එක පටන් ගන්න යනවද මන්දා!

      Delete
  9. "රත්මලාණෙන් පිටත් වුණේ රූට බත් කාලා. ගෙදර ආවේ දෙගොඩ හරි ජාමේ" typo !

    ReplyDelete
    Replies
    1. මං කපුටා අකුරෙන් ඛෙටලා තමයි යුනිකෝඩ් කරන්නේ. ඔහොම වැරදි වෙනවා.

      ස්තුතියි!

      Delete
  10. ඒ ෆෝම් එකේ සෙක්ස් කියලා අහන කෑල්ලට කකා දාන්නෙ හෝමෝ කියලා නේද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. NEHE, NEHE," NAPUNSAKA " KIYALA

      Delete
    2. ඒක අර සර්දාර් ජෝක් එකක් නේද?

      Delete
  11. මම ඉස්සෙල්ලා කොමෙන්ට් එකක් දැම්මා කක්කා කරලා ඒක මුනේ අතුල්ලා ගත්තු කෙනෙක් ගැන. ඒ කොමෙන්ට් ඒක කෝ කකා? ඒක මම උපුටා ගත්තේ කැපකරු මවකගේ සටහන් වලින්. ඔතන කියවෙන්නේ දරුණු කේදවාචකයක්. ඒ කියන්නේ ඒ ළමයා එහෙම කරන්නේ එයාගේ පියා අතින් ලිංගිකව අපහරණයට ලක්උන හින්දා. මට යම්කසි දැනුවත් කිරීමක් එයින් සිදුකිරීමට ඕනා උනේ. එලෙස හැසිරෙන ළමයි සිටිනවා නම් සැලකිලිමත් වෙන්න කියා. ඒකයි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ පොත කියවපු කෙනෙක් ඇනෝ කෙනෙක් ලෙස හෝ හඳුනා ගන්න ලැබීම සතුටක්. පොතේ සිංහල පරිවර්තනය කර ඇත්තේ 'බිඳුණු බිළිඳා' නමින්. ඒත් ඒ කතාව මේ පොස්ට් එකට නං ගැලපෙන්නේ කොහොමද කියල මට තේරෙන්නේ නැහැ :)

      Delete
    2. ළමා අපචාර ලංකාවේ පසුගිය දිනවල හරියට වාර්තා වුණා!

      Delete
  12. ඔව් ඔව්... මමත් ඇති තරම් ඔය වගේ පොෂ් වෙන්න හදන මිනිස්සු දැකලා තියෙනවා. කළු සුද්දියෝ.. මොනා කතාද ඕකුන් ගැන හාස්‍යක් මිස.

    ReplyDelete
    Replies
    1. උඹට කඩ්ඩ බැරිවුණාට ඒ මිනිස්සු මොනව කරන්නද බං? අනුන්ට බැණ බැණ ඉන්න වෙලාවෙ තමන් හැදියං දැන්වත්.

      Delete
    2. මෙතන කේස් එක වෙනස් බෙන්. මේක සාක්‍ෂෂරතාවය පිළිබද ප්‍රශ්නයක්!

      Delete
  13. තාමත් ඔය පෝරමේ තියෙන්නේ නැව් නැගිමේ පත්‍රය කියලම තමයි කකා.. මාත් රට ගිය හැම දවසකම ඔය කොළේ පිරෙව්වේ සිංහලෙන් මෙහේදී. ඒ වගේම ටිකට්ටුවත් එක්ක මෙහේ කොළේ වගේම අප යන රටේ ඇතුළුවීමේ කොළෙත් ලැබෙනවා. ඒවා පුරවගෙනම ගියාම ගුවනේදි තව දෙකක් වැඩියෙන් දාගන ආතල් එකේම යන්න හැකියි. අපි ඉංගිරිසියට කත් ඇද්දට චීනෙට යන අපේ ගුවන් යානාවල චීන ගුවන් සේවිකාවන් යොදවල තියෙන්නේ චීන ජාතිකයන්ට තම භාෂාවෙන් උදව් කරන්න.චීනා ජපනා ඉංගිරිසිය ගනන් ගන්නේම නෑ. බැරිම තැනකට විතරයි ඉංගිරිසිය යොදාගන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඔන්න ඉංග්‍රීසි බැරි තව එකෙක් අහුවුණා.

      Delete
    2. NEW NAGEEME PATHRAYA KIYALA THIYENNE OWA ISSARA NAW WALATA HADAPU FORM EKA NISA. E KALE AHAS YANA HADALA THIBBE NEHE.

      Delete
    3. මා ලඟදී අබුඩාබි ගිය එතිහාඩ් සේවයේ විවිධ ජාතීන්වල සේවිකාවන් හිටියා!
      එය පාරිභෝකික සේවා සැපයීම පිළිබඳ ප්‍රඥ්ඥප්තියේ කොටස්.

      Delete
  14. ඔන්න කකා මේ සාහිත්‍ය්ය මාසේ කියලා කයි පද බඳින්න නම් ලෑස්ති වෙන්ඩ එපා !
    ඉංජිනේරු පීට කලා කවයේ නිර්මාණ පුවරුවට බෝම්බ ගහලා එන්නේ හරි ද !

    ReplyDelete
    Replies
    1. අපොයි පේරාදෙනියේ විතරයි ගම සහ කැම්පස් අතර වලි ගියේ නැත්තේ! (පසුගිය දිනක නම් හිඳගල වලියක් ගියාලු).

      මං අවුරුද්දක්ම ඊරියගම පදිංචිවෙලා හිටියා. අර තුසිත එක ලඟින් උඩට යන පාරේ. වෙල අයිනේ ගෙදරක.

      සාහිත්‍ය්ය මාසේ :
      http://kathandara.blogspot.com/2013/09/fourteen-shades-of-september-coming-to.html

      Delete
  15. එයාපෝර්ට් එකේ ඉන්න ගොඩක් එවුන්ගේ කටේ පිට්ටු හිරවෙලා තියෙන්නේ. කවදාවත් කිසිම දෙයක් ගැන පැහැදිලි විස්තරයක් ගන්න බැ. මොනවා හරි ඇහුවොත් අතෙන්ට යන්න, මෙතෙන්න්ට යන්න සහ ඉතිරි ටික ඔලුවෙන් කියයි. එතකොට අපි හොයා ගන්න ඕන අතන කියන්නේ කොහෙද මෙතන කියන්නේ කොහෙද අරක් කියන්නේ මොකක්ද ඔක්කොම. ඕක ලංකාවේ ගොඩක් තැන වල මම දැකලා තියන ලෙඩක්.

    ReplyDelete
    Replies
    1. පාරිභෝගික සේවය ගැන අදහසක් ණැති එක තමයි ප්‍රශ්නය. අනිත් තැන්වලත් ඬැඩි වෙනසක් නෑ නේ!

      Delete
  16. ඔය සින්ගිරිස් මිනිස්සු!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. කියවීම සහ ලිවීම ගැන ප්‍රශ්නයක්

      Delete
  17. සුද්දගේ රටට යනවනම් සුද්දෙක් වගේ ඉන්න ඕන කියල කවුරු හරි කියන්න ඇති. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. යන්නේ සයිප්‍රස්වලට, භාවිතය ග්‍රීක් ද මන්දා!

      Delete
  18. ඕක මෙහෙම වෙන්ටත් බැරිද කකා.? සමහරවිට ඒ ගෑනු කෙනාට සිංහලෙන් ලියන්ටත් බැරුව ඇති.. ලැජ්ජාවට ඒ බව නොපෙන්වා ඉන්න උවමනා නිසා කාටහරි කියලා ඉංගිරිසියෙන් ෆෝර්ම් එක පුරවගන්නවා වෙන්ටත් පුළුවනි.. අපි නොදන්නවා වුනාට තාමත් අපේ රටේ ඉන්නවා සාක්ෂරතාවය නොලද අය..

    ReplyDelete
    Replies
    1. හරියට හරි!

      මටත් ඒ ටිකම තමයි හිතුනේ!

      ඊට අමතරව ඉවසං ඉන්න බැරිකම විය යුතුයි.

      Delete
  19. කිසිම වැදගැම්මකට නැති ලිපියක්. වැදගැම්මක් ඇති දේවල් මෙන්න මේවායි. කටුණායක නෙවෙයි නිවැරදි කටුනායක. ඔයාට ඕනෑ විදිහට සම්මතය වෙනස් කරන්න බැහැ. මේ ගුවන් තොටුපොළේ ජාත්‍යන්තර නාමය Colombo International Airport මිස බණ්ඩාරනායක නෙවෙයි. 'රූට බත්' කියන්නේ මොනවාද? තමුසේ මහා ලොකු ලේඛක පප්පෙක් කියලා නේද කියන්නේ? එහෙනම් රෑ සහ රූ යනදෙක හරියට ලියාගන්න බැරි ඇයි? සාදුලා ඉන්නේ හින්දු ආගමේ. බුද්ධාගමේ ඉන්නේ හාමුදුරුවරු. තමුසෙගෙ ලේඛක කම බල්ලාගේ පුකේ ලේඛක කමක් බවයි පෙනෙන්නේ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ලොක්කා, iOS එකෙන් ලියද්දි, "රැ" "රෑ" අකුරු දෙක ලියවෙන්නෙ "රු" "රූ" විදිහට... කකා iOS එකක් පාවිච්චි කරන්න ඇති...
      එයාපෝට් එකෙන් යන ටැක්සි වල ගහල තියෙන්නෙ BIA (Bandaranaike International Airport) ටැක්සි කියලා...

      :)

      Delete
    2. අහවලා :
      එතකොට හාමුදුරුවන්ට සාදු කියන එක ???
      කකා කීයක් දුන්නද කඩේ යනවට ?

      Delete
    3. HARIYATA HARI ANO, MAMATH 100% EKAGAI, APATA SINHALEN LIYANA HATI KIYALA UPADESUTH DENAWA. - HONDA WEDE, SADU, SADU.

      Delete
    4. අහවලා කියන සොක්කෝ. මෘදුකාංග වලට මව් භාෂාව යට කරන තරම් අවජාතකයෙක් වෙන්න එපා. මව් භාෂාවට මෘදුකාංග යටත් කරගනිං. යන්ත්‍ර සූත්‍ර වලට වඩා වටින්නේ මව් භාෂාවයි.

      ගුවන්තොටුපොළ කියන්නේ ගුවන්තොටුපොළ මිසක් එකේ තියන ටැක්සි නෙවෙයි කියලා ඔහේගේ ගොන් මොලේට තේරෙන්නේ නැද්ද?

      Delete
    5. සාදු කියන එක එක ගැන කියන්න අමාරුයි ඇනෝ... පොඩි කාලෙ ඉඳල ළමයින්ටත් පුරුදු කරවන්නෙ සාදු කියලනේ... පස්සෙ කාලෙක නෙ හාමුදුරුවො කියල කියන්න ඉගෙන ගන්නෙ... මට කලින් ඒ කතාව මග ඇරුනා... උඹේ කමෙන්ට් එකට පස්සෙ ආපහු උඩින් තියෙන කකාගෙ කතාව කියෙව්වහම හිතුනා, එහෙම සාදු කියල ලියල ඇත්තෙ පොඩි කාලෙට සම්බන්ධ කතාවක් කියන නිසා වෙන්න ඇති කියලා...

      කඩේ යන්න කකා කීයක්වත් දුන්නෙ නෑ බං... ඕනෙම තර්කෙක තවත් පැත්තක් තියෙනව කියල පෙන්නන්නයි ඕන උනේ...

      Delete
    6. සාදු කියන එක 'හාමුදුරුවො' කියනවාට වඩා නිවැරදියි. හාමුදුරුවො=ස්වාමි+දරුවෝ. මේක ක්‍රිස්තියානි ආගමෙන් ආපු පදයක්. බෞද්ධාගමේ ස්වාමි දරුවන්, ස්වාමීන් වහන්සේලා කියලා ජාති නැහැ.

      Delete
    7. සාදු = හොඳයි/යහපත්

      Delete
    8. @ Anonymous September 1, 2013 at 11:52 PM

      "කටුනායක" නිවරදි අකුරු බව පෙන්වා දීඟ ගැන ස්තුතියි!

      ඔබට වැටහි නොමැති දෙය නම් මා හැදුවේ "බණ්ඩාරණායක" සහ "කටුනායක" යන නම් දෙකේ උච්ඡරණයෙන් යම් සරදමක් කරන්න බවයි.

      ඒ උත්ප්‍රාසයට වඩා නිවරදිව වචනය ලිවීම වැදගත් යැයි සිතමි.

      ඔන්න නිවරැදි කළා!

      Delete
    9. @ Anonymous September 1, 2013 at 11:52 PM

      අනිත් කරුණු ගැන නම් කිව යුත්තේ මෙයයි.

      ඔබට ඔබේම වළිගය පෑගීම නිසා මගේ ලිපිය නිවරදිව කියවා නෑ.

      1. ගුවන් තොටුපලේ නම ගැන මා කියා ඇත්තේ මෙයයි -

      1.1 අපි සමහරු ලේසියට කටුණායක එයාපෝට් එක කිව්වට ලංකාවේ ආණ්ඩුවේ ඔෆීෂියල් නම තමයි බණ්ඩාරණායක ජාත්‍යන්තර ගුවන්තොටුපොල කියන එක

      1.2 නමුත් ලංකාවෙන් පිට ගියාම බණ්ඩාරණායක, කටුණායක, අරණායක, මේනායක කියන ඔය නායක කෑලිවල තේරුමක් නැතුව යන නිසා, ඕක හැඳින්වෙන්නේ කළම්බු එයාපෝට් කියන සරල නමෙන්.

      2. රෑ යන්න වෙනුවර රූ යනුවෙන් පලවී ඇත්තේ යතුරු ලියන දෝෂයක් නිසාය. මා ඔබ වැනි දෝෂ රහිත ටයිපිස්ට් කෙනෙකු නොවේ!

      3. මා මෙහි කියා ඇත්තේ මා බ්ලොගර් කෙනෙකු බව මිස ලේඛකයෙකු කියා නොවේ!

      4. හින්දු ආගමේ පූසාරි ලා ඉන්නා බව දැක ඇත. සාදු ලා නම් හිටියේ අපේ ගමේ සහ අනෙකුත් පන්සල්වලය.

      (i) ඔබ මෝඩයෙක්ද?

      (ii) නැතිනම් මා සමග වෛරයකින් පෙළෙනවාද?

      පිළිතුර (ii) නම්, ඒ ඇයි?

      Delete
    10. බ්ලොගර් කියන්නේ කෝෂ දෙක උඩින් ලිගුව යටින් පිහිටලා තියන කෙනෙක්ද?

      Delete
    11. @Anonymous September 2, 2013 at 11:43 AM

      ඒක නිසා තමයි බොල මං මේකෙ හරියට ටයිප් කලේ...

      වෙලාවක් තිබුනොත් පහල තියෙන වෙබ් සයිට් එකට ගිහින් බලපන් කොහොමද ගුවන්තොටුපොළේ නම ලියල තියෙන්නෙ කියලා... ඉංග්‍රීසි පුලුවන් ඇතිනේ...

      http://www.airport.lk

      Delete
  20. මාත් අනිත් දවසෙ බ්ලොගර් කියල ලියන්න ඕනෙ

    ReplyDelete
  21. //රූට බත් කාලා//
    රූට????

    ReplyDelete
    Replies
    1. යතුරු ලියන දෝශයක්. දැන් හැදුවා. ස්තුතියි.

      ඇයි අර අනිත් තැනවල රෑට, රාත්‍රියට කියලා තියෙනවා දැක්කේ නැද්ද?

      Delete
  22. සමාජයේම වැරද්ද... සිංහලෙන් කාලා ඉංග්‍රිසියෙන් දිරවනවා වගේ පෙන්නන්නනෙ ගොඩක් අය දගලන්නෙ.

    මෙහෙම දෙයක් වෙන්නත් පුළුනන්... සිංහලෙන් පුරවන්න කීවහම යන්න ඇත්තෙ සිංහලවත් දන්නවද කියන ප්‍රශ්නෙ අහන්නත් පුළුවන්

    ReplyDelete
    Replies
    1. අවසාන වාක්‍යය අපැහැදිලියි.

      Delete
  23. දැන් පැමිනීමේ කොලය පුරවන්නේ නෑ නේද,,විදේශිකයන් සහ විදේශික ගමන් බලපත් අයත් අය පමනයි ඒක පුරවන්නේ

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේ කේස් එක රටින් යන කොට. මේ 2007 නොවැම්බර්වලදී!

      Delete
  24. කටුණායකින් ගොඩ බහින කොට පුරවන්න තියෙන ෆෝම් එකේ අහනවා අපේ රැකියාව මොකක්ද කියලා. මං ඒකට බය සැක නැතුව, හරිම ආඩම්බරෙන් ලියන්නේ බ්ලොගර් කියලයි!

    එල කිරි ..........................................................................

    මටත් 2012.06.24 ඔයවගේ එයාපොර්ට් එකේ පොඩි සිද්දියක් උනා ටිකක් වෙනස් එකක්.
    මම රෝම් ඉදන් එදා උදේ 5.35ට ලංකාවට බැස්සෙ රටවල් 2කක දවස් 2ක් චාටර් වෙලා ෆ්ලයිට් ඩිලේ උනු නිසා.
    ඔන්න අපි පොලිමේ ඇවිත් ඉමිග්‍රේශන් එකට ආව කියමුකො.
    මම කැප් එකක් දාගෙන උන්නෙ පුරුද්දක් විදිහට මම කැප් දානව . 7
    මම ඉමිග්‍රේශන් එකට අවම එතන එකෙක් මගෙ ඩොකියුමන්ට්ස් අරන් බැලුව බලල කැප් එක ගලවන්න කිව්ව.
    මම ගැලෙව්ව එයා මගෙ මූන දිහා හොදට බලල ආයෙ පස්පොර්ට් එක බල බල ඉද්දි මම කැප් එක ආයෙ දාගත්ත. එතකොටම මූ කියනව.......... මොකෝ ඔච්චර හදිස්සි කියල ? .............

    මට මළ පැන්න චාටර් කාල කාල මගෙ රටට ආවම මගෙ රටෙන් මාව බාරගන්න විදිහට.
    ලෝකෙ කොහෙ ඉදන් ආවත් තමාගෙ මවුරටට ඇතුල් උනාම කොහොමත් බාර ගන්න ඔනෙ.
    මම කැප් එක ගැලෙව්ව ගලවල .... මේ හොදට බලගන්ඩ ඩයල් එක කියල මූන දීගෙන ඉදල බලා ගත්තද ? දැන් හරිද කියල ආයෙ කැප් එක දාගත්ත .....
    පොර නෙමේ කීක් ගෑවෙ එතම උන්නු කීප දෙනෙක්ම සීනෙක දැකල අපිදිහා බැලුව.
    මම පාඩුවේ එන්න ආව.
    මට ගන්න පුලුවන් කමක් තිබ්බනන් පට්ට ගහනව ඌව.දැන් මතක් වෙද්දි හිනහයනව.


    ReplyDelete
    Replies
    1. පුංචි නයෙකුත් ඇදෙනව ඇදෙනව වගේ.

      Delete
    2. පුංචි නෙවෙයි මුචලින්දයෙක්. මේකා දන්නේ නෑ ආගමන විගමන කියලා ලියන්නවත්. හරක් පැටියෙක්.

      Delete
    3. යොකෝ තොපි වගේ බත් කන හරක් රට ගියාම තොපිට අං එන බව අපි අත්දැකීමෙන්ම දන්නව.තොපි හිතන්න එපා immigration එකේ ඉන්නෙ තොපි වගේ බයියො කියල.immigration එකට ඕන නම් තොගේ කැප් එක විතරක් නෙවෙයි තොගේ කලිසමත් ගලවල බලන්න පුළුවන් බලයක් තියෙන බව පොන්නයො ටික දැනගනිල්ල.මම immigration officer කෙනෙක්.

      Delete
    4. අනේ සර්වබලධාරි ඉමිග්‍රේශන් ඇනෝ........උඹ වගේ ඇත්ත ඇති සැටියෙන් දකින ඉමි බුවාලා සිටින බව දැක ඇත්තෙමි.මගේ නාකි පාසල් මිතුරෙක්ද උඹ අතර ඉන්නා බව මම දන්නෙමි.අධික රාජකාරි නිසාත් උඹ ගසා කන්නේකුත් නොවනන්නේ යැයි සිතන නිසාත් මේ දේ කියමි.බුදු ඉමි මචෝ.....දහ දුක් විඳ එන අර හවුස්මේඩ් යැ‍යි උඹලා කැටගරයිස් කරන උන්ට, යුරෝපයේ සිට එන පකීර්ලාට දෙන ආදරණීය පිලිගැනීමම දීපන්කො.උන් දහදුක් විඳලා ඉමියෝ එන්නේ.

      Delete
    5. ඔබේ කතාවට ස්තුතියි තිලංග සජාන්!

      තොප්පිය ගලවන්න කියන්නේ අනන්‍යතාවය තහවුරු කරගන්නයි. ආපහු දාන්න කියන කං ඉන්න තිබුණා, නැත්තං අහලා දාගන්න තිබුණා.

      රැවුල වවලා තිබුණා නම් මොකද කරන්නේ, නේද?

      Delete
    6. Anonymous September 2, 2013 at 5:57 PM

      මේ නං ආගමන-විගමන එකේ එකෙක් වෙන්න බෑ. බොරුවට ලියන එකෙක් වෙන්න ඕනෑ!

      Delete
    7. මචෝ AnonymousSeptember 2, 2013 at 5:57 PM
      මම කිව්ව සීන් එක සිරා. මට උබලවගෙ Anonymous ලගෙන් බොරු කියල තෑගි ගන්නද ?
      උබ කොහොමද කියන්නෙ මම බයියෙක් කියල?
      මට මුලින්ම කියන්න ඕනෙ උබ වගේ බයියෙක්නම් නෙමේ මම.
      මට ඉමිග්‍රේශන් එකේ එද උන්නු එකානම් නිකම්ම නිකන් බයියෙක් විතරයි .
      හැබැයි මම පොලවෙ පය ගහල ඉන්න එකෙක් .
      මගෙ ඔලුව ඉදිමිලා කියල උබ හිතනවනම් මම ඔලුව ඉදිමෝ ගත්තට කමක් නෑ කියල මම හිතනව.
      මොකද ඉතාලි ජාතිකයො 7ක් මගෙ තාත්ත ගාව වැඩ උන්ට යූරෝ 25000ක් මාසෙට පඩි ගෙවනව .
      ඔය යට තියෙන්නෙ අපේ ඔ‍ෆිස් එක .

      http://www.youtube.com/watch?v=tv1q5MBMpgg

      මේ කියන්නෙ මගෙ ලොකු කම නෙමේ . උබ කියන විදිහට ඇනෝ මගෙ කලිසම ගලෝනව තියා ඌට මගෙ මයිලක්වත් අල්ලන්න බෑ......... ලොල්.

      Delete
    8. මචං කතන්දර කාරයා
      මම කිව්වෙ සිරා සිද්දියක් යාළු මට බොරු කතන්දර කියල පුරුදු නෑ විස්වාස කරන නොකරන එක උබලගෙ වැඩක් ........

      Delete
    9. AnonymousSeptember 2, 2013 at 5:57 PM සාමා වෙයන් මෙහෙම කියනවට .

      උබ ඔය කියන උබේ සම කාලීනයෝ උබේ ඔය බල තල තියන සහෝදරයො කිදෙනෙක් අපේ කෝල් වලට අතයට මාරුවට කීදෙනෙක්ව හොරට රට යවනවද බන් ?
      හිගන හැත්ත .......... රුපියල් 50 000-100 000 කියන්නෙ උබලට මහ මෙරක් නෙ නේද ?
      මම නොදන්න වෑ උබලගෙ හැටි උබල වගේ කීදෙනෙක් අපිට හම්බෙලා තියනවද බන් හිගන හැත්ත .
      සමහර විට උබත් මේ ගොඩේ ඇති නැත්තන් උබේ ලගම හිතවත්තු වෙන්න පුලුවන්
      මම වගකීමෙන් කියන්නෙ ..
      උබවගේ ඉමිග්‍රේශන් එකේ කියන උන් එක්ක සතියට 5ස් 6ය පාරක් ගනුදෙනු කරන නිසා .

      Delete
    10. Immigration Officer3 September 2013 at 19:40

      ඔය කියන විදියෙ පගා ගහගෙන immigration එකටම වෙලා නාකිවෙලා මැරිල යන එකෙක් දෙන්නෙක් තාමත් ඒකෙ ඇති.නමුත් දැන් ඉන්න බහුතරයක් ඉතාම ඉහළ Qualification එක්ක අමාරු තරග විභාගයකින් පාස්වෙලා ඔතනට ඇවිල්ල ඉන්නෙ.එහෙම නැතිව දේසපාලුවන්ගෙ පස්සෙන් ගිහින් උන්ට පන්දං අල්ලල job ගත්ත එවුන් නෙමෙයි.එහෙම එවුන් තමයි ප්‍රශ්නයක් ආවම කටයි **යි දෙකම පියාගෙන ඉන්නෙ.අපිට බල්ලොත් නොකන සල්ලි ලොකු නෑ තොට ඒව ලොකු උනාට.උබ හිතන්න එපා හැමෝම ඔය කුණු සල්ලි වලට ගන්න පුළුවන් කියල.‍තෝ වගේ බලු හැතිකරයක් මේ ලංකාවට බෝවෙච්ච නිසා තමයි අහිංසක මිනිස්සුන්ට දැන් ලංකාවෙ සාධාරන විදියට ජීවත්වෙලා ඉන්න අමාරු වෙලා තියෙන්නෙ.තොපි වගේ මැටි හරක් බල්ලො මරල හරි සල්ලි හම්බුකරොත් ඒක ලොකුයි කියල දකින නිසා.තමන්ගෙ ගෑනි ළමයි විකුනල හරි සල්ලි හොයන්නෙ.අපිට යුරෝපයේ ඉදල එක සුද්දවත්, ලංකාවට අපහාස කරගෙන මෙහෙ වැඩක් නැතිය කියල ලංකාවෙන් පිටවෙලා යන්න යන කලු සුද්දටත් වඩා තමන්ගෙ ගේ දොර උගස් කරල සුද්දට කඹුරල තුට්‍ටු දෙකක් හොයාගෙන එන්න යන ගෘහ සේවිකාව ගැන පිටින් ඉදන් කිසිම උඩක් පල්ලක් දන්නෙ නැතිව blog වලට වෘෂභ සෙයියාවෙන් comment දමන හාල්පාරුවන්ට වඩා උන් එක්ක වැඩ කරන අපි දන්නව.අපි උන්ට දෙන්න පුලුවන් උපරිම උදව්ව කරනව.ඒ උන් කිසිම උද්දච්ච කමක් නැතිව හදවතින්ම හිනාවෙන මිනිස්සු නිසා....

      මම තවත් මේ කතාව දිගට ගෙනියන්නෙ නෑ.අවසාන වශයෙන් කියන්න තියෙන්නෙ, හැම එකාම එකවගේ නෙවෙයි.මිනිස්සු දිහා ඔය පොට්ට කන්නාඩි දෙක ගලවල බලන්න පුරුදු වෙයන් දැන් ඉඳලවත්. එක උබ අම්ම තාත්තගෙන් වත් ගිහිල්ල තියෙනවනම් ගිහිපු ඉස්කෝලෙකින්වත් ඉගනගෙන නැති නිසා දැන්වත් ඉගනගනින්.

      Delete
    11. උබට සැබෑ තත්වෙ කිව්වෙ උබ නිකන් ලොකු සයිස් එකෙන් බයියො කිව්ව හින්දයී ...
      අනික කලිසන් ගලවන්න්න පුලුවන් කිව්ව හින්දයි ....
      ඒකනන් මලාට කරන්න හම්බෙන් නෑ උබල වගේ එඋන්ට .
      මොකද උබ පඩියට තව උන් යටතෙ වැඩ කරන උන් කියන එක අමතක කරන්න එපා ..
      අනික ඔක්කොටම දාන සයිස් හැමොටම දන්න යන්නත් එපා. උබ හිතන් උන්නට එතන ඉන්න ලොක්කො උබයි උබේ උනුයි විතරයි කියල..
      උබල ඔක්කොම මිනිස්සු මතු පිටින් බලල නිගමනවලට එන්ඩ හදන එක තමා වැ‍රැද්ද. සමහරවිට උබල පහත් කරල සලකන මිනිස්සු අතරෙ උබලට කිට්‍ටු කරන්න බැරි මිනිස්සුත් ඉන්නව කියන එක මතක තියා ගනින්..
      ඔක්කොටම එක විදිහට සලකන්න පුරුදු වෙයන්..
      අනික කොන්ද කෙලින් තියන් Profile එකකින් Comment කරන්ඩ පුරුදු වෙයන් උබ බයද? Anon Comments දාන්නෙ ..

      හැම දේම මුදල් මත කැරකෙන මේ ලෝකෙ මේ බයියට උබ වගේ 10 උනත් සල්ලි වටල්ට ගන්ඩ පුලුවන් ඔප්පු කරල පෙන්නනව වගේම උබේ සම කාලීනයො ටිකක් ගෙදර යවන්නත් සාක්ෂි තියනව දැන ගනින්
      ඔය උබලගෙ Job එකනන් Job විතරක් කරපන් ලොකු සයිස් අනිත් උන්ට දාන්නැතුව ..
      මොකද උබලට වඩා ලොකු උනුත් පාඩුවේ ඔතනින් යන නිසා
      උබ නිකම්ම නිකන් immigration officer කෙනෙක් විතරයි ...
      සමාවෙයන් මෙහෙම කියන්ඩ උනාට ..

      Delete
  25. අපේ කට්ටියම ග්‍රීෂ්ම නිවාඩුව ඉවර වෙලා ආපහු ඩුබායි එන්න ආවෙ පහුගිය 29 වෙනිදා. ඔය නැව් නැගීමේ කාඩ් එක හෙවත් ඩිපාර්චර් කාඩ් මම හැම අවුරුදෙම වැඩි පුර ලැප්ටොප් බෑග් එකට දාගන්නවා මොකද ඊලඟ අවුරුද්දෙදි පාවිච්චි කරන්න. මොකද අපේ පුංචි පවුලේ සාමාජික සාමාජිකාවෝ 5 දෙනෙක්ම ඉන්න නිසා ඔය කලබල අස්සේ ඔය ෆෝම් ටික එයාර් පෝට් එකේදි පුරව පුරව ඉන්න ගියොත් ඉතින් ප්ලේන් තියන් පයින් යන්න වෙයි කියලා බයට මම ඉතින් ඕක ගෙදරදිම පුරවගෙන තමයි එන්නේ. ගොඩක් වෙලාවට මගේ හරි ගම හාමිනේගේ හරි ලස්සන අකුරු තියෙන නංගි කෙනෙක්ට කියලා තමයි ඕක පුරවගන්නෙ මොකෙ ඕක පුරෝ පුරෝ ඉන්නවට වඩා අන්තිම මොහොතේ කරන්න දේවල් කොච්චර කියලා නම් තියෙනවද ?

    මේ තියෙන්නේ ඒ පහුගිය අවුරුදු වල තිබිච්ච, මම ලැප්ටොප් බෑග් එකේ දාගෙන හිටිය ඩිපාර්චර් කාර්ඩ් එක...

    පරණ කාඩ් එක

    ගෙදරින් එනකොට ගම හාමිනේගේ නගාට කියලා අපි 5 දෙනාගෙම කාර්ඩ් ටික පුරවගෙන තමයි එදත් ආවේ.

    ඉමිග්‍රේෂන් එකේ පෝලිමේ ඉඳලා ඉඳලා ඔන්න පාස්පෝට් ටිකත් එක්ක දුන්නෙ නැතෑ මේ කාඩ් ටික. අනේ අර ඉමිග්‍රේෂන් මහත්තයා කිව්වෙ නැතෑ, "මේ පුරෝලා තියෙන්නෙ පරණ කාඩ් එක, අර අළුත් කාඩ් එක පුරෝගෙන එන්න.." කියලා.

    මදැයි කොලා, මුන්දලා ඔය කාඩ් එක වෙනස් කරලා. මේ තියෙන්නේ අළුත් කාඩ් එක....!

    අළුත් කාඩ් එක

    දැන් ඉතින් හොයපල්ලකෝ පෑනක් මේක පුරවන්න. කාගෙන්වත් ඉල්ල ගන්න කියලද, ඇරත් අපේ පවුලේ 5 දෙනාගෙම ෆෝම් ටික ෆිල් කරගන්න කන් කවුරුවත් ඉවසීමෙන් පෑනක් දීලා බලාගෙන ඉඳීද ? ඔය වෙලාවට තමයි අපේ ගම හාමිනේගේ හෑන්ඩ් බෑග් එකේ වටිනාකම දැනුනේ. එහාට පෙරලලා, මෙහාට පෙරලලා එයා හොයා ගත්තා නිල්, රතු, කොල පාට පෑන් තුනක්ම. ඒ මදිවට ඒක ඇතුලේ ගල් කූරකුත් තිබුනා.....!

    බලන්න ඔය ෆෝම් දෙක දිහා. පරණ ෆෝම් එකේ නම් තියෙනවා

    "ඉංග්‍රීසි භාෂාවෙන් පිරවීම වඩා සුදුසු වේ" කියලා.

    බලන්න අළුත් කාඩ් එකේ සිංහලෙන්ම ගහලාට තියෙන එක දිහා.

    "ඉංග්‍රීසි භාෂාවෙන් පිරවිය යුතුයි"

    අනේ ඉතින් කතන්ද්‍ර අර අසරණ හවුස් මේඩ්ට දොස් කිව්වෙ අපරදෙනේ.....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඉග්‍රීසියෙන් පුරවන්ට කියලා සිංහලෙන් ලියලා තියෙන්නේ ඇයි අනේ? :D:D

      Delete
    2. මෙන්න ටියුබ් ලයිට් එකක්.

      Delete
    3. ටියුබ් ලයිට් නම් මේ කාඩ් ප්‍රින්ට් කරන උදවියම තමා.මේ කාඩ් එක ඉංග්‍රීසියෙන් විතරක් ගැහැව්වනම් ඉවරයිනේ :)

      Delete
    4. දුමී

      මේ සිදුවීම 2007 නොවැම්බර් මස විසි දෙවෙනිදා සිදු වූ දෙයක්. (හරියටම දවස මං දන්නේ කොහොමද කියලා දන්නවානේ?)

      මං එදා තිබුණු (පරණ) පිරවූයේ සිංහලෙන්. එදා පමණක් නොවේ ඊට කලිනුත්.

      නමුත් 2009 දී පමණ තත්වය වෙනස් වුණා.

      දන්නවාද මේ ලඟදී දවසක (2012 ඔක්තෝබර් 1 දා) මං මොකක්ද රැකියාව දැම්මේ කියලා?

      NOYB ඒ කියන්නේ None of your business

      හිකිස්!

      Delete
    5. @ පොඩි කුමාරි
      @ නීතා

      කාඩ් එක ඉංගිරිසියෙන් පුරවන්න කියලා සිංහලෙන් විතරක් නොවෙයි දෙමලෙනුත් තියෙනවා.

      ඒ විතරක් නොවෙයි, ඒ සඳහා උපදෙස් භාෂා තුනෙන්ම තියෙනවා.

      කාඩ් එක තමන්ගේ භාෂාවෙන් පිරවීමට දේශීය අයට හැකියාව තිබිය ්‍රුතුයි.

      එය නැතිකර තිබෙන නමුත් - උපදෙස්, විස්තර සහ එක් එක් කොටුවේ ලිවිය යුුතු දේ භාෂා තුනෙන් ම සඳහන් කර ඇති නිසා - ඉංගිරිසියෙන් පමණක් පුරවන්න යන්න සිංහලෙන් සහ දෙමලෙන් තිබීම අත්‍යාවශ්‍යයි.

      Delete
  26. මීට පස්සේ මමත් රැකියාවට බ්ලොගර් කියලා දාන්ට හිතාගත්තා. බලමු කට්ටිය මොන වගේ ප්‍රශ්න අහයිද කියලා...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BLOGGER NOVEI, " BLOGGEE " NAM HARI.

      Delete
  27. ඒ සහෝදරිය හිතන්න ඇති මාත් උදව්ව්ට හොයාගත්ත එකාට ඉංග්‍රීසි බෑ කියල.
    ඒ උනත් ඉංග්‍රීසි දැන සිංහලෙන් ෆෝම් පුටවන එකයි, ඉංග්‍රීසි නොදැන සිංහලෙන් ෆෝම් පුරවන එකයි දෙකක් නිසත් සිංහලෙන් පුරවපු ෆෝම් එක අතට ගත් නිලධාරියා ඇය දිහා බලන අවඥා සහගත බැල්ම මට මැවී පෙනේ.
    නමුත් දැන් කාලය වෙනස් වී ඇත. ඇයට ලංකාවේ දී වත් සිංහලෙන් ෆෝම් එකක් පිරවීමට බැරි නම් වහාම රාවනා බලයට දැන් වියයුතු කාරනයක්!

    ReplyDelete
    Replies
    1. රාවණා ලිව්වේ සිංහලෙන්ද කියන එකත් ප්‍රශ්නයක් නේද?

      Delete
  28. කයි පද නොදා මෙහෙම ලිපි ලියන එක මම අගේ කරනවා.
    කීප් ඉට් අප් කකා කිපිටප් !

    ReplyDelete
  29. [දුමී කිව්ව කතාව අනුව නං කකා වැරදියි. හොඳා හරි කියමුකෝ.සිද්ධිය මෙහෙමයි;]

    කතන්දර කියන්නෙ වැදගත් රස්සාවක් තියන ඕන තරම් රට රටවල ගියපු [සිංහල] පොරක්. කකා සිංහලත් ඉංගිරිසිත් හොඳහැටි දන්නව. භාෂාව කියන්නෙ කකාට මහලොකු දෙයක් නෙවේ.

    අර කාන්තාව ඉංගිරිසි නොදන්න සිංහල කෙනෙක්. ඉංග්‍රීසි වලට මෙහෙ තියන තත්වය[එහෙම එකක් තියනව සමහර තැන්වල, බලන්න වාහනේ නවත්තපු වෙලාවක පොලිස්කාරයෙක්ට කතා කරල] එයා දන්නව කකාට වැඩිය හොඳින්. ඉතිං ඒ මනුස්සය ඉංග්‍රීසියෙන් පුරවගන්න බැලීම වරදක්ද?

    ReplyDelete
    Replies
    1. මේකා භාෂාව දන්නවනම් අර විදිහට සිංහල කාලා තියෙන්නේ ඇයි මහත්තයෝ.

      Delete
    2. @ රාජ්,

      මේ සිද්ධිය වුනේ 2007 දී. කතාව ලියන වෙලේ මං හිතුවේ 2005 දී කියලයි. දුමී ගේ අත්තැකීම ගිය මාසේ එකක්. ෆොම් වෙනස් කිරීඟ ගැන මං කතන්දරයේම ලියා තියෙනවා නේද?

      මේ මනුස්සයාට වුනේ සිංහලවත් නොදැනීමයි. එනිසාත්, මං ඉවරවෙනතුර ඉන්න නොහැකිකමකුත් නිසායි වෙනත් සේවාසපයන්නෙක් හොයාගෙන ඇය ගියේ!

      Delete
  30. මරු අයිඩියා එක, මමත් බ්ලොගර් කියලා දානවා

    ReplyDelete
    Replies
    1. MAMA RATAWAL 22 KATA GIHIN THIYANAWA, MAGE JOB EKA HATIYATA MAMA DAMANNE, 'CAPITAL ANO' KIYALAI.

      Delete
    2. @ වෙඩික්කාරයා

      ඒක හොඳ අදහසක්. මං ලඟදී දවසක NOYB කියාත් දැම්මා!

      Delete
  31. ඔය ඇවිල්ලා සිංහල රටේ ඉඳන් සුද්දන්ගෙ පුකවල් ලෙව කන්න බලං ඉන්න උන්! උන්ට අපිනං කියන්නෙ කළු සුද්දො කියලා..ආදරේට කියනවා කල්ලතෝනි කියල!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @ ඩොලමයිට් ගුස්පියා

      මෙයා නං අසරණ ගැණු මනුස්සයෙක්!

      Delete
    2. සමාව භාජනේට දාන අතර ඉහත අදාළ වචන කළු සුද්දී සහ ඕනෑමනං කල්ලතෝනිච්චී යැයි ප්‍රතිස්ථාපනය කරගන්නා මෙන් ඉල්ලමි එහෙනං! :)

      Delete
  32. KAKKA THUMATA AASA ATHI KANTHAWANGE MEWWA PURAWANNA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. කීපිටප් මෑන් කීපිටප් !
      අයි ඕල්වේස් එන්ජෝයි යෝ කමෙන්ට්ස්. ඩෝන්ට් ට්‍රයි ටූ බී අ සිම්ප්ල් ඇනෝ. බිකොස් ඉට් විල් ඩිස්ට්‍රෝයි යෝ ඉමේජ් !

      Delete
    2. @ කැපිටල්
      සේවයක් ලෙස සලකායි ඒ උදව්ව කරන්නේ

      Delete
  33. අද කැපිටල් ඇනෝ හාෆ් ඩේ එකක් දාලා ඇවිත් වගේ. ගොඩක් අයට රිප්ලයි දාලා.
    පුදුමයි කකා ඒවා වාරණය නොකර පලකලා කිව්වහම :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. NOW KAKA IS MY MANGO FRIEND

      Delete
    2. ආයෙමත් චූ පඩ ජී ජොක්කු ගැන ලියලා බලහන්කෝ.
      මැංගෝ ෆ්‍රෙන්ඩ් කමෙන්ට් කපයි හිටු කියලා :)

      Delete
    3. මැංගෝ කියන්නේ මේව කොහු අඹ!

      Delete
  34. කකා,
    යූ හෑව් ඩන් මෝ මිස්ටේක්ස් ඉන් සිංහල. කැන් යූ ටෙල් මී ද රීසන් ෆෝ දැට් ?
    ඩිඩ් යූ ෆොගෙට් සිංහල ?

    ReplyDelete
  35. තමන්ගේ මව් බසින් කතා කරන්න තියෙන ලජ්ජාවත් මේ වගේම දෙයක්. අපේ වගේ රටවල් වල විතරයිනෙ මෙහෙම දේවල් වෙන්නෙ...ගුවන් තොටුපලේදී විතරද...ඕක හැම තැනම තියෙන දෙයක්...මහ ලොකුවට සිංහල කෑම විකුණන කඩවල් වලදීත් කෑම ගන්න ගියාම අහන්නේ "what would you like to have" කියල මිසක් "කන්නේ මොනවද කියල නෙමෙයි". අනේ මන්දා...තමන්ගේ මව් බස ගැන ඔහොම ලජ්ජා වෙන්නෙ මොකටද කියල...අපේ රටේ මිනිස්සු විතරයි මෙහෙම සුද්දන්ගේ බසින් එකිනෙකාට කතා කරන්නේ...අනික් මිනිස්සු කොයි තරන් සන්තෝස වෙනවද තමන්ගේ මව් බසින් කතා කරන කෙනෙක් එක්ක කතා බහ කරන්න...

    ReplyDelete
    Replies
    1. සමහරු විතරයි.

      හැමෝම නෑ.

      Delete
  36. මම 2005 හේ ඉදල එන්නෙ/යන්නෙ VVIP පිවිසුමෙන් නිසා මම ඔය මෑතක දේවල් දන්නෙ නැහැ.

    ReplyDelete
    Replies
    1. පුහ්, නිකං උපලි විජේවර්ධන වගේ!

      Delete
  37. සමහර විට ඒ කාන්තවට රැකියාව සින්හලෙන් ලියන්න ලැජ්ජ හිතෙන්න ඇති.

    ReplyDelete
    Replies
    1. වෙන්න පුළුවන්!

      ඒ එක්කම මං හිතන්නේ සිංහල පවා කියවන්න බෑ, ඒකයි!

      Delete
  38. Could it be possible that the lady couldn't read the form at all? If so, she may have not believed you that it could be filled in Sinhala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඒ වුනාට සිංහල අකුරු තිබුණාම තේරෙනවානේ සිංහල සම්බන්ධ බව.

      Delete
  39. ඔය මැද පෙරදිග යන අයගේ කතාව නම් බොහොම කණගාටුදායකයි.ගෙදර ඉඳන් කටුනායක එන්නෙම කෝටියක් ප්‍රශ්ණ මැද.දරුවන් තනිකර යාම,හස්බන්ඩ්ගේ ගොන් පාට්,යන තැන මොන වගේ වෙයිද,ණය ටික බේරගන්න පුලුවන් වෙයිද ආදී වශයෙන්. කටුනායකදී ඒ අය ඉන්නේ එලොවටත් නැති මෙලොවටත් නැති ලෝකෙක.රටින් පිටවෙන සහ රටට එන ෆ්ලයිට් වලදී ඔවුන්ගේ හැසිරීම් රටාව සම්පූර්ණයෙන්ම දෙවිදිහක්.

    මම මස්කට් එයාපෝට් එකේ වැඩකලා. ලංකාවෙන් ඇවිත් මස්කට් බහින ගැහැණුන්ගේ මුහුණු දැක්කම මුලු කතාවම හිතාගන්න පුලුවන්.ෆෝම් පිරවිල්ල නම් ටිකක් වාතේ තමයි.එක්කෙනෙකුට පුරවන කොට තව දහයක් පෝලිමේ.මම බොස්ලාගෙන් බැණුම් අහලා ඇති අම්බානක.හැබැයි මතක තියාගන්න සමහර අයට ඉංග්‍රීසි මොක වුනත් සිංහලවත් ලියාගන්න බැහැ.මම ඔය රටේ අවුරුදු 12 ක් හිටියා.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ඇත්තටම අරූ. මේ පිරිස් ගැන ලංකාවේ ඇටිටියුඩ් එක නං හරිම හොඳ නෑ.

      ඒ වගේම තමයි විදෙස් විණිමය උපයන නිමි ඇඳුම් සේවිකාවන් ගේ තත්වයත්.

      Delete
  40. pivisenna http://videotutorialslk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. //කටුණායකින් ගොඩ බහින කොට පුරවන්න තියෙන ෆෝම් එකේ අහනවා අපේ රැකියාව මොකක්ද කියලා. මං ඒකට බය සැක නැතුව, හරිම ආඩම්බරෙන් ලියන්නේ බ්ලොගර් කියලයි!//

    අපි තාම ඒ රස්සාව පුරුදු වෙනවා.. කකා ඇවිත් අපි වැඩ කරන හැටි බලන්ඩකෝ :P

    ReplyDelete
  42. අද පෝස්ට් එකට කමෙන්ට් ගණන 118
    මා විසින් දමපු ඇනෝ කමෙන්ට් ගණන 7
    වෙනත් ඇනෝ වරු දමපු කමෙන්ට් ගණන 26
    කකා විසින් දමපු කමෙන්ට් ගණන 42
    වෙනත් ප්‍රොෆයිල් කමෙන්ට් ගණන 43

    ReplyDelete
  43. මටත් දැන් රැකියාවට දාන්න වෙලා තියෙන්නේ බ්ලොගර් කියලා තමයි.. ඒක නෙවේ කකා ඔය පැත්තේ අවොත් ජොබක් සෙට් කරලා දෙන්න බැරිද ..?

    ReplyDelete

මා ලියූ කතන්දරයට අදාල නැති කරුණු ඔබේ ප්‍රතිචාරවල ඇතළත් නොකරන මෙන් ඉතා කරුණාවෙන් ඉල්ලා සිටිමි.

අදහස් වාරණයක් නොකෙරේ. කුණුහරුප සහ තුන්වන පාර්ශවයන්ට නින්දා කෙරෙන ප්‍රතිචාර ඉවත් කෙරෙනු ඇත.