ජීවිතයම කතන්දර ගොඩක්!
This is a Sinahla blog written for five years from July 2009. It contains stories - Kathandara - from authors life.
කතන්දරකාරයා ගේ දශක කිහිපයක ජීවන අත්දැකීම් අළලා 2009 ජූලි 11 දින සිට පුරා වසර පහක් තිස්සේ ලියවුණු කතන්දර එකතුවකි. kathandara@gmail.com
Monday, 27 June 2011
රතු කොරොල්ලා කාර් එකක් විකිණීමට තිබේ! - A Red Corolla Car 4 Sale
ඉතිං ප්ලෑන් කරලා, ප්ලෑන් කරලා ගත්තු කාර් එකෙන් මං සේවය ගන්න කලින්, මට කාර් එකට සේවය කරන්නයි වුනේ. නමුත් සේරම අවසානයේ රතු පාට කාර් එකේ පස්ස සීට් එකේ තියන් පුංචි රෝස පාට දූ පැටියෙක් හොස්පිටිතාලෙන් ගෙදර ගෙනා හැටි නම් මට කවදාවත් අමතක නොවෙන අත්දැකීමක්. ඉන් පස්සේ නං ස්පීඩ් කරලා අහුවෙලා උසාවි ගිහින් වෙච්ච රස්තියාදුවෙන් පස්සේ බොරු කියන්නත්, දඩ කන්නත්, ලොක්-අප් එකේ වැටෙන්නත් වුණා!
පස්සෙන් පහු, ගෙදර දොරේ සාමාන්ය වැඩවලට හෙමත්, ඒ කියන්නේ නුගේගොඩ ගිහින් එළවලු බඩු මුට්ටු ගේන්න, දෙමව්පියන් බලන්න යන්න, මේ රතු කොරොල්ලා කාරෙක අපි පාවිච්චි කළ බව කියන්න ඕනෑ.
වැඩට යන එන එකත් ඉතිං කාර් එකේම කරන්න තිබුණා තමා. හැබැයි ඉතින් එකම ප්රශ්ණය වුනේ ප්රෙට්රල් ගහන එකයි. අර පෙට්රල් ලීටරයක් රුපියල් විස්සට තිබුනේ අපේ ඇන්ටි ලා ගේ පයිප් ඩ්රීම්ස් වල විතරනේ!
ඒ දවස්වල මං සාමාන්යයෙන් ගහන්නේ ලීටර් දහයයි. එකෙන් සතියක් විතර දුවනවා. ප්රෙට්රල් නැට්ටටම හිඳුනට පස්සේ තවත් ලීටර් දහයක් ගහනවා.
කොරොල්ලා එකේ එන්ජිම 1500 සී.සී. එකක්. ඉතිං ලීටරයකින් කිලෝ මීටර් දහයක් විතරවත් වැඩ කරන්නේ නෑ කොළඹ අවට ගමන් වලදී. කොහොමටත් කොරොල්ලා කාර්වල පෙට්රල් පිච්චීම ටිකක් වැඩියි කියල නේ කියන්නේ.
වැඩට ගිහින් ආපහු එනවා කියන්නේ ලීටර් තුනක විතර කේස් එකක්. ඒ සල්ලිවලින් දවස් දහයක් විතර වගේ බස් එකේ වැඩට ගිහින් එන්න පුළුවන්. ඉතිං කොහොමද හිත හදා ගන්නේ කාර් එකේ යන්න.
අනික බස් එකේ යනකොට පොතක් පත්තරයක් බලන්නත් ඇහැකියි නේ!
නමුත් මං පස්සේ පුරුදු වුණා මෙන්න මෙහෙම කරන්න. ඔන්න මායි, හාමිනේයි දෙන්නා කාර් කට්ටේ ගෙදරින් පිටත් වෙනවා. මං හාමිනේ ගේ වැඩපොලේ කාර් එක දාලා, එතනින් බස් එකක එල්ලිලා මගේ වැඩපොලට යනවා.
හවස බස් එකේ ඇවිත් හාමිනේ ගේ වැඩපොලෙන් කාර් එක අරං ගෙදර එනවා. ඒ වෙන කොට හාමිනේ නං වැඩ ඇරිලා බස් එකේම ගෙදර ගොහින්.
කොහොම වුනත් ඔය පෙට්රල් සීන් එක හින්දා මට ඒ දවස්වල හිතිලා තිබුනේ මේ ටොයොටා එකට වඩා පුංචි කාර් එකක් ගත්ත නං හොඳයි නේද කියලා.
මගේ යාළුවෙකුට තිබුණා ඩයිහට්සු චැරේඩ් එකක්. ඒකේ පෙට්රල් ලීටරයට කිලෝ මීටර් පාලහක් තරමට හොඳට වැඩ කරනවා කියලයි පොර කිව්වේ. නිසාන් මාච්, ටොයොටා ස්ටාලට්, හොන්ඩා සිටි වගේ ඒවගේත් ඇන්ජින් පොඩි නිසා, පෙට්රල් හොඳට වැඩ කරනවාය කියලයි කාගෙ කාගෙත් අදහස වුනේ.
කරුණු එලෙස නිසා, මං ඉරිද දවස්වලට අල්ලපු ගෙදර අංකල්ගෙන් ඔබ්සර්වර් එක බලන කොට ඔය කියන මොඩල්වල වාහන ගැන ඇහැ ගහගෙන තමයි හිටියේ.
නමුත් එක ප්රශ්ණයක් තිබුණා.
ඉස්සෙල්ලා මේ රතු කොරොල්ලා කාරෙක විකුණන්න ඕනෑ. ඒ සල්ලි වලින් තමයි මීට වඩා පෙට්රල් වැඩ කරන කාරෙකක් ගන්න පුළුවන් වෙන්නේ. නමුත් ඉතිං ඒකට සති ගාණක් යාවි. කොරොල්ලා එක හොයාගන්නත් මාසයක් විතර ගියා නේ.
ඉතිං, මේක විකුණලා වෙන කාර් එකක් ගන්නවා කියන්නේ මාසයක් විතර නෝ-කාර් කොම්පැණියේ තමයි පදින්න වෙන්නේ! අනික කාර් එකක් නැතුව, තව කාර් එකක් හොයාගන්න එහෙ මෙහෙ දුවන එකත් ලේසි වැඩක් නෙමේ.
මේකත් හරියට "විෂම චක්රයක්" වගේ එකක් හිතලා බලන කොට.
ඉතිං ඔය කාරණය හින්දාම මං වැඩේ පොඩ්ඩක් බැක්බර්නර් එකට දාලා, දැහැමෙන් සෙමෙන්, අරපිරිමැස්මෙන් කටයුතු කරගෙන යන්න පටන්ගත්තා.
-කතන්දරකාරයා
ප/ලි:
ඔහොම කාලයක් ගියාට පස්සේ තමයි මට නුගේගොඩ සුපර් මාකට් එක ලඟදී මිස්ටර් පෙරේරා මුණ ගැහුනේ!
(image: http://www.countrycars.com.au/centralvictoria/car-dealer/EPSOM)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
මිස්ටර් පෙරේරා කිව්වේ අර රත්ති විකුණන මිසිස් පෙරේරගේ හස්බන්ඩ් වෙන්න ඇති නේ?
ReplyDeleteඅම්මප අර පූස කිවුවත් වගේ... මිසිස් පෙරේර රත්ති විකුනනවා මිස්ට පෙරේරා කාර් බ්රෝකර් කාරයෙක්වත්දැ ???
ReplyDeleteමොකෝ මේ ගත්තු කාර් එක එපාවෙලා තියෙන්නේ ?
ReplyDeleteදැන් ඉතිං මිස්ට පෙරේරා කතන්දරව අමාරුවෙ දාපු හැටි ගැන විස්තරයක් කරන්නකො.
ReplyDeleteකීයද දෙන්නෙ, මම දන්න යකඩ බඩු කඩයක් තියනවා අපි කතා කරමු ...
ReplyDeleteකවුද කියන්නේ කොරොල්ලා වල පැස්ටෝල් කොරන්නෙ නෑ කියලා ?
ReplyDeleteපරණ ඒවයෙ නම් එහෙම වෙන්න ඇති, හැබැයි අළුත්ම අළුත් කිරි ටොය්යොන්ගෙ නම් ගැලුමට හැතැක්ම 35ක් නිතර වැඩ ඒ කියන්නේ ලීටරයට කිලෝමිටර 13.5 ක් වැඩ..
ඒ මදැයි
ඕක තමයි කියන්නේ දෙයක් නැතුව .. ඕන තරම් කාලයක් ඉන්න පුලුවන්. ඒත්..තිබිලා නැති උනාම ... පිස්සු හැදෙනවා කියලා..කතන්දර අයියේ.
ReplyDeleteමගෙත් ඔලුවට ආවෙ පෙරේරා කියනකොට කාර් බ්රෝකර් කෙනෙක් වෙන්නැති කියල. වන් ඕනර් කාර් එකක් ගැන ඔත්තුවක් එහෙම දුන්නද?
ReplyDeleteඉස්සර ලංකාවේ සීන් කෝන් එකක් තිබ්බ, කොය් තරං ඕනර්ල මාරු වුනත් පලවෙනි අයිති කාරයගෙ ලියකියවිලි වලින් තමය් ඊළඟ අයිතිකාරයොත් දුවන්නෙ. ඉතිං හැමදාම ඒක වන් ඕනර් කාර් එකක්. තවමත් ඒ ක්රමේ කෙරීගෙන යනවද කියල නං දන්නෙ නැහැ. මගෙ හිතවතෙකුට ඉන්සුරන්ස් ක්ලේම් එකක් ගන්න වාහනේ ට්රාන්සර් කරගන්න ගියාම ආර්. එම් වී. සත්ගුණවත් මහත්තුරු කිව්ව ඉස්සෙල්ල අයිතිකාරයගෙ අස්සන පැහැදිලි නැහැ ඒ නිසා අලුතින් ට්රාන්සර් ෆෝම් එකක් අස්සන් කොරන් එන්න කියල. (පරණ කොලේ ඇත්තටම අතින් අත මාරු වෙලා කියවන්න බැරි සයිස් එකේ තමා තිබ්බේ) කොහොම හරි කොලේ තිබ්බ ලිපිනය අනුව අයිතිකාරය හොයන් ගියාම, ඒ පුද්ගලයා මිය පරොලොව ගිහින්, වල දාපු තැන මහ ගස් කොලන් හිටන් වැවිල කියලය් දැන ගන්න ලැබිල තියෙන්නෙ.
හැබය් ඉතිං ආපහු ආර්.එම්.වී. එකට ගිහින්, එතන ඉන්න කාක්කෙක් මගින්, ඉස්සෙල්ල බැහැ කියාපු නිලධාරියාටම, අත යට ටැක්ස් එකක් ගෙවල ට්රාන්සර් එක හදාගෙන තියෙනව.
සමාවෙන්න ඕනෙ කතන්දර, අන්තිමට කොමෙන්ට් එක පෝස්ට් එක ගැන නෙමේ, නිකන් මගෙ "මිනි පෝස්ට්" එකක් වගේ
අනේ මිස්ටර් පෙරේරා නම් හොද මනුස්සයා.
ReplyDeleteඋණුවතුරත් නිවලා බොන්නේ.
අනේ ඔය පින්තූරෙ දාල තියන කාර් එක ගන්නත් මිනිස්සු හිටියද :)
ReplyDeleteමැණික්
අයියෝ... ඕක විකුනන්න එපා අප්පා...
ReplyDeleteහැබැයි මේක ගන්න කෙනාට කලින්ම පිටගැස්මට ඉනජෙක්සොන් එකක්
ReplyDeleteගහගත්තනම් තමා හොඳ
හැබෑටම කතන්දර මොකද්ද "පයිප් ඩ්රීම්ස්" කියන්නේ.... මම නොදන්න කුණු මෙව්ව එකක්ද..?
ReplyDeleteඒකාලෙත් නිසාන් මාච් තිබ්බාද? හැබැයි පට්ට ගහපු ස්ටාලට් වලට දැනුත් මර්කට් එක හොඳයි! මං හිතන්නෙ දැනටත් 13/14 ගණං වලට දුන්නැකි.
ReplyDeleteඉතිං මාර්කට් එකේ හැටියට ඔය කුරුල්ලාව දීලා ස්ටාලට්ව ගන්න සල්ලි ඇතිවෙයිද අප්පා?
කතාන්දර ඔය කාර් එකේ පෙට්රල් හෑදුවොත් මොකද,නුවර කදු යනවානම් බෑහෑ.කොළඹ අවටනේ යන්නේ.ඕක කාබලේටර් නම් ගොඩක් ලෙහෙසියි.ඕන කරන්නේ පොඩ් පෑතලි නියනක් විතරයි.
ReplyDeleteඅපේ මාමන්ඩිගේ සුදු පාට කොරොල්ල එක මිදුලේ තියනවා දැකල කට්ටියක් ඇවිත් ඉල්ලුවා. ඕකත් මිදුලේ නවත්තල තිබ්බ නම් හරි. පෙරේරා උදව් කලාද.
ReplyDeleteකතන්දර
ReplyDeleteදැන්නම් මොකටද කොරොල්ලා වල යන්නෙ නේද?අපේ ගමෙත් හිටියා කාර් බ්රෝකර් කෙනෙක් ඉස්සර.ඕනම ලදරමක් විස්තර කරන්නේ ඒක ලංකාවෙ තියන හොඳම කාර් එක වගේ.මෙන්න මේ වගේ.මහත්තය මෙක වන් ඕනර් කාර් එකක්.වැඩිය දුවලත් නෑ.නෝනයි මහත්තයයි විතරයි යන්නෙ පස්සෙ සීට් එකේ මැස්සෙක්වත් වහලා නෑ.ගිහින් බැලුවහම කතාව ඇත්ත.මැස්සෙකුට වහන්න සීට් එකක් තියෙන්න එපායැ.ඒ පැත්ත ඔක්කොම දිරලා.තවත් එකක්.ෂෝක් කාර් පොඩ්ඩ මහත්ත්යා.එන්ජිමයි ගියර් පෙට්ටියයි, ඩිප් එකයි හදලා, ටින්කරින්ටික කරලා, පේන්ට් කරලා,ටයර් හතරක් දාලා සීට් ටික හදාගන්න විතරයි තියෙන්නේ. මොකද්ද දැන් කතන්දර පාවිච්චි කරන්නේ? කොමඩොර්ද පැල්කන්ද?
කතන්දර මහත්තය ඔය කාරෙකට මේකෙම දීල තියෙන පොරසිද්දිය ගුණ වර්ණනාව හින්ද කවුරුත් ඕක ගනියිද මන්ද ? ලංකාව වටේම ඇලට් එකක් ගිහින් තියෙන්නේ රතු කොරොල්ල එකකින් ප්රවේසම් වෙනු කියාලා
ReplyDelete@ ඇනෝ,
ReplyDeleteඇය් ඉංග්රීසි පත්තරේ දාන්නෙ "mechanically sound " කියල. ස්ටාර්ට් කරල බැලුවම සද්ද බද්ද අඩුවක් නැහැ, කොහෙන්ද කඩා වැටෙන්න යන්නෙ කියල විතරය් හොයා ගන්න බැරි
10km :O අපේ තිබ්බ 1.8L Corolla එකක්,එකේ මීට වඩා ගොඩක් වැඩ කරානේ,
ReplyDeleteහනේ උබ බයිසිකලයක් ගත්තනං ඔය කරදර ඉවරයිනේ නැත්තං රෝද 3 මෙව්වා එකත් මරු
ReplyDeleteඩයිහට්සු චැරඩ් එක නම් ලොවෙත් නෑ.. අපෙ බාප්පා ලග තිබ්බා ඩීසල් එකක්. දැන් අවු 8-9 ට කලින්.. ඒ දවස් වල අම්බලන්ගොඩ ඉදන් කොලඹ "ගිහින් එන්න" පුලුවන් රු 150 පෙට්රල් වලින්...
ReplyDeleteසුපර් මාරියෝ,
ReplyDelete'ඩීසල්' කාරෙකේ අම්බලන්ගොඩ ගිහින් කොළඹ එන්න පුලුවන් නං 150/- 'පෙට්රල්' වලින් ඒක පට්ට කාරෙකක් වෙන්ටැති නෙ බං..
සුපර් මාරියෝ
ReplyDeleteඔයාගෙ බාප්පගෙ ඩයිහට්සු එකනම් මාර කාර් එකක්නේ.ඩීසල් කාර් එක කොහොමද පෙට්රල් වලින් කොළඹ යන්නේ?ඉස්සර තානාපති කාර්යාල වල වාහනවල ගහලා තිබුනා පුංචි බෝඩ් එකක් DPL කියලා.ඒකට දීලා තිබුන තේරුම තමයි ඩීසල්,පෙට්රල්,ලාම්පුතෙල් තුනෙන්ම ඒ වාහන දුවනවා කියලා. හරි එක නම් Diplomatic.බාප්පගෙ එකත් ඒ වගෙ එකක්ද?
කතන්දරට තිබුනෙ "විල්බැරෝස්" එකක් ගන්න . . . . ඇංජිම පොඩියි . . . පැට්ටල් ඩිංගිත්තක් ගැහුවාම කකුල් පන තියේනං රට වටේ උනත් යතෑකි ගේමක් නැතුව. අනික බට දාන්නත් පුලුවංනෙ . . . . ෆ්රන්ට් වීල්, කන්වටිබල්, ෆුල් ඒසී . . . ඔය ටික විතරක් නං මදෑ . . . . ඉස්සරහිං ලනුවක් ගැටගහල හාමිනේට දුන්නනං . . . ."පුල් ඔප්ශන්"
ReplyDelete@ පූසා
ReplyDelete@ පොඩි මෑන්
අපෝ නෑ. මිස්ටර් පෙරේරා කියන්නේ බැංකුවක වැඩ කරන මහත්තයෙක්.
@ මධුරංග
ReplyDeleteඇයි ළමයෝ එදා උසාවි ගිය දවසේ නේ මට හිතුනේ මේ කාර් වෙඩිම විකණලා දාන්න.
@ Praසන්ன
ReplyDeleteමිස්ටර් පෙරේරා තමයි කාර් එක විකුණලා පස්සේ කාර් හොයන්නේ නැතුව වැඩේ ෂේප් කරගන්න මට කියල දුන්නු දෙයියා!
@ පන්සල් හන්දිය
ReplyDeleteඅඩෝ - වලි තමයි හරිය?
@ ariyananda
ReplyDeleteඅපිට කොයින්ද හලෝ ටොයියෝ. ඒ දවස්වල කබ්බෝ විතරයි අපේ රේන්ජ් එකේ තිබුනේ!
@ නිල් අහස
ReplyDeleteතාම නැතිවුනේ නෑ ළමයෝ, නැති වෙන්න පටන් ගත්තා විතරයි!
@ Observer
ReplyDeleteගාණක් නෑ. මේ වගේ කෑල්ලකුත් ඉස්සරහට එනවා මේ මෙගා එකේ!
@ Gimhani
ReplyDeleteඔයා ඇත්තටම මිස්ටර් පෙරේරා ව දන්නවා වගේ!
@ මැණික්
ReplyDeleteඅනේ මැණික් ඔය ෆොටෝ එක වෙබ් එකෙන් ඉස්සුව එකක් නේ!
@ ADK කොලුවා
ReplyDeleteඇයි කවුද තෙල් ගහන්නේ ඔයාද?
@ Gimahani
ReplyDeleteඇයි නිව්මෝනියාවටයි, මැලේරියාවටයි ඉන්ජෙක්ෂන් ගහන්නේ නැද්ද?
@ sudheera
ReplyDeleteඅන්න පයිප් ඩ්රීම්ස් වලට ලින්ක් එකක් දැම්මා!
@ බුද්ධි
ReplyDeleteබලමු, බලමු මොකද වෙන්නේ කියලා!
@ Nuwantha
ReplyDeleteඅනේ නුවන්ත ඔය සේරටම වැඩිය හොඳයි විකුණලා දාන එක.
ඇක්සිඩන්ට් එකකුත් වුණානේ!
අන්තිම ඇනෝ, D .P .L . කියන්නෙ "දීපන් පු# ලොක්කට" කියලය් අපේ කාලේ නං
ReplyDeleteමම නම් කැමතිම වාහනේ කොරොල්ලා....අතට ගැලපෙන කියාපු කාරු එක...දැන් පාවිච්චි කරන්නේ සී110 මොඩල් එකක්....පට්ට වාහනේ....
ReplyDeleteක.කා අයියා ඉතුරු ටිකත් කියන්න බලන්න....
@ Bindi
ReplyDeleteඉස්සර දවසක් අපේ මිදුලෙත් සුදු පාට කුරුල්ලෙක් නං හිටියා. ඒ සුදු රෙදි හොරෙක්.
@ ඇනෝ 1
ReplyDeleteමේ දවස්වලත් මගේ පාවිච්චිය ටොයොටා එකක් ම තමා. හැබැයි කැම්රි.
@ සරත් ලංකාප්රිය
ReplyDeleteබය වෙන්න දෙයක් නෑ. මිස්ටර් පෙරේරා ඉන්වානේ!
කතන්දරේ මේ කියන්නේ මම වැඩ කරන් බ්රාන්ච් (බැංකුවේ ) එකේ ඉන්න පෙරේරා ගැන එහෙම නෙමේ නේද??? අ
ReplyDeleteඅනේ ඒ මැන් ට නම් අහුවෙන්න එපා...
මුලින් හොද වෙලා පස්සේ නරක් වෙයි....
@ Observer
ReplyDeleteඇයි සමහර වාහන වල හෝන් එක විතරයි සද්ද නැත්තේ!
@ බුද්ධික
ReplyDeleteඒවා වගේ ද මගේ කොරොල්ලා ඒක, මේක E80 එකක්.
@ කිඩෝ
ReplyDeleteකිඩෝ කාලේ වත් මං ඔය රෝද දෙකේ තුනේ බාල වැඩ කලේ නෑ.
@ සුපර් මාරියෝ
ReplyDeleteඅන්න ඔහේට මං නැතුවට හැමෝම බැස්ටිය දීල ගිහිල්ලා
@ Ano 2
ReplyDeleteThanks for that.
@ ඕනයා
ReplyDeleteඇයි හාමිනේ ට කියලා නාහෙටම ලණුව දාගත්තනං හරිනේ ඕනයා මලයා කර ගත්තා වගේම.
@ Observer
ReplyDeleteඒ කාලේ GPO කියන්නේ ගහපං පොල්ලෙන් ඔළුවට නේද?
@ මකුළුවා
ReplyDeleteබදාදා ට දානවා මිස්ටර් පෙරේරා හමුවීම!
@ දේවා ගේ අඩවිය
ReplyDeleteඅපෝ නෑ. හැබැයි මෙයත් පෙරේරා, නෑයෝ නෙමේ මගේ හිතේ.
chak katandara meka wikunanna puluwanda?onna oka mata denna man gannam oka yakada walata dan yakadath higa kale
ReplyDeleteලොවෙත් නෑ වෙච්ච වැරැද්ද නම්...
ReplyDeleteකොහෙද ඉතින් මම කාර් එකට ගහන්නේ පෙට්රල් නේ.. එතින් පුරුද්දටයි ලියවුනේ.. ඔකට ඉතින් කට්ටිය ඔච්චර කියවන්න ඔනෙයි... :P
කසු ෂුවර් එකටම හොඳ ගාණකට කුරුල්ලා දෙන්න ඇති. ලංකාවෙ පරණ වෙන්න පරණ වෙන්න තමයි වාහන වල වැලිව් එක වැඩි වෙන්නෙ. අනික මම කට කහන්නැහේ කියන්නම්, කසු මේක විකුණන්න ඇඩ් එක දාන්න ඇත්තෙ, මින්ට් කන්ඩිෂන්, ලේඩි ඩ්රිවන් නෝ ඇක්සිඩන්ට් කියලා වෙන්නැති.....!
ReplyDeleteකාර් බාර් ගැන ඉතින් මම යන්තමවත් දෙයක් දන්නේ නෑ . මම ඉතින් දන්නේ මගේ බොසා ගාව තියන හයිබ්රිඩ් කාර් එක ගැන විතරයි . අපරාදේ තෙල් ගැන හිතනවා නම් කකා අයියට තිබුනේ හයිබ්රිඩ් එකක් ගන්න .
ReplyDeleteදැන් අහන්න එපා ඒ කාලේ කොයිද බං ඒවා කියලා . කොහොම හරි ගන්න තිබ්බා .
පෙරේරා කියන්නේ කාර් සේල් එකක හිමි කරුවෙක් වෙන්න ඇති .එයා කතන්දරට නොමිලේ වාහනයක් දෙනවා .ඒක නේද ඉස්ටෝරිය ?
@ Buratheno
ReplyDeleteතැක්කියු කිව්වා!
@ දුමී
ReplyDelete@ හිස් අහස
පොඩ්ඩක් ඉන්නකෝ බදදා ඊලඟ කොටස එනකං. මිස්ටර් පෙරේරා හින්දා සේරම ගොඩ යයි!
Mr. Perera විතරද? Mrs නැද්ද?
ReplyDeleteMachan Nissan March eka Patrol karanne nam na. 6KM per liter withara karanne. danna kenek ta wath ganda denda epa.
ReplyDeleteසඳරු . . . . ගොං කරත්තෙ කියන්නෙත් හයිබ්රිඩ් එකක් තමා . . . . ගොනා ඇදං යද්දි ඩැයිවර්ට පුලුවංනෙ තල්ලු කරන්න
ReplyDelete@ BCKurera
ReplyDelete@ Ano
@ All
සියළු දෙනටම ස්තුතියි.
මොග එකේ ඊලඟ එපිසෝඩ් එක, මිස්ටර් පෙරේරා හමුවූ හැටි, හෙට බලන්න.
@ඕනයා = අපේ සීයට කරත්තයක් තිබ්බා.. ගොනාට අජීරනයක් තිබ්බා . සීයා ගියර් එක දාලා ක්ලච් එක අත ඇරලා ඇකසලරේටරේ පෑගුවා විතරයි බක්කියි පිරෙන්න ගොම ..
ReplyDeleteඔන්න මචෝ හයිබ්රිඩ් කරත්තවල අතුරු ඵල !
@සඳරු:
ReplyDeleteඔය සංසිද්දියට අපි කියන්නෙ "ටර්බෝ චාජරේ අරිනව" කියල.
සීයට වාඩිවෙලා ඉඳල තියෙන්නෙ ඉස්සරහ පේලියෙ මැද ජම්පරේ . . . ඒකයි ශොට් එක වැදිල තියෙන්නෙ . . . . ප්රොෆෙශනල් කරත්ත රයිඩර් කෙනෙක් වගේ බෝං ලීයෙ වාඩි වෙලා ගියා නං අවුලක් නෑ . . . . ගොම පාර සීයගෙ කන ලඟිං ගිහිං බක්කියෙ ආතල් එකේ ඉන්න පැසෙන්ජර්ස්ලට වදින්නෙ . . . .
ප.ලි.
ඇස්ලේටරේ පාගනවාය කීවෙ . . . කිරිජ්ජපල්ල කෙවිටෙං කිති කවන එකට වෙන්ටැ ???