Thursday 19 November 2009

වලිය ට බර පොරවල්


සමහරු වලියට බරයි. ඒ කියන්නෙ නිතරම රණ්ඩු වල පැටලෙනවා. ගහ ගන්නව කියන එක සාමාන්‍ය එදිනෙදා සිදුවීමක්. තේ බොනව බත් කනව වගේ.

මේ වගේ අයට කියනව අපේ අම්ම නං කියන්නෙ රණ්ඩු කෙකි කියල. හැම තිස්සෙම මොකක් හරි රණ්ඩුවක පැටලෙන්නමයි බලන්නේ.

මං නං පොඩි කාලෙ තියා අදවත් වලියට බර පොරක් නෙමේ.

අවංකවම කියනව නං මං මගේ මල්ලිලා දෙන්න එක්ක ගහ ගත්තු දෙතුන් පාරට අමතරව කා එක්ක වත් රණ්ඩුවක පැටලිලා නෑ.

රංඩු වල ට මූලික හේතුව කණ්ඩායම් ගැසීම. එහෙම නැත්තං ගැන්සි වලට එකතු වීම.

හොඳටම හිතවත් යාළුවො කීප දෙනෙක් එකතු වෙනව. බස් එකේ, කෝච්චියේ, ඉස්කෝලේ, ග්‍රවුන්ඩ් එකේ, ටියුෂන් ක්ලාස් එකේ නිතරම එකට හැසිරෙනව. කෙල්ලන්ට ලයින් දානව. කෙල්ලන් ව අයිති කරගන්න යනව.

ඔන්න වලි පටන් ගන්නව. වෙනත් කොල්ලො එක්ක. වෙනත් ගැන්සි එක්ක.

මම නම් ඔය වැඩ කරන්න ගියේ තට්ට තනියමයි. ගැන්සි තිබුනෙත් නෑ. වලි තිබුනෙත් නෑ.

ඒත් එකම එක දවසක් පොරක් මට ගහන්න ආව.

ඒක උනේ මෙහෙමයි.

අපේ ගමට වැඩ කලේ එකම එක බස් එකයි. ඒකෙ කොන්දොස්තර ල දෙන්නම සාමාන්‍යයෙන් ගමේ හැමෝවම අඳුනනව. අපේ සීසන් ටිකට්ස් චෙක් කරන්නේ නෑ.

ඔන්න අපේ ගමේ කොල්ලෙක් ගියා ටවුමෙ කෙල්ලෙකුට ලයින් එකක් දාන්න. උගෙ සපෝට් එකට ටවුමෙන් කොල්ලො කිපදෙනෙකුත් සෙට් වුනා.

දවසක් මං ගෙදර යන්න බස් එකට නගින කොට ගමේ කොල්ලයි, ටවුමෙ ගැන්සි නායකයි බස් එකේ. ගමේ කොල්ලට සීසන් එකක් තිබුන. ඌ ඒක ටවුමෙ එකාට දීල. මොකද කොන්දොස්තර සාමාන්‍යයෙන් ගමේ කොල්ලන් ගෙ සීසන් බලන්නෙ නෑනෙ.

නමුත් එදා වැඩේ වැරදුනා.

එකට වාඩි වෙලා හිටපු දෙන්න ගෙන් ටවුමෙ එකා සීසන් එක පෙන්නුව. මේක දැන ගෙනද කොහෙද කොන්දොස්තර ඉල්ලුව ගමේ කොල්ලගෙනුත් සීසන් එක මාක් කරන්න. ඉතිං ඌ කිව්ව අමතක වෙලා කියල. ඒත් ටිකට් ගන්න ඌ ලඟ සල්ලි නෑ. ටවුමෙ කොල්ල අතේ හරි ගානට සල්ලි තිබුනනෙ. ඌ ඉල්ලුව ටිකට් එකක්. කොන්දොස්තර ගෙන්.

මේ ජවනිකාව බලා හිටපු මට බකස් ගාල හිනා ගියා.

ඔන්න ඒ සති අන්තයෙ මං ටියුෂන් එකකට යන්න ඉන්නව ස්ටේෂන් එකේ. මට වෙනද යන කෝච්චිය වැරදිලා. තනියමයි හිටියෙ. අනිත් පැත්තට යන කෝච්චියකින් බැස්ස ටවුමෙ ගැන්සි නායකය. මාව දැක්ක ගමන් ඌ කෙලින්ම ආව මා ලඟට.

අඩෝ! උඹ එදා අපිට නක්කලේ දැම්ම නේද බස් එකේ දී. ඕව තියා ගන්න එපා හරිද?

මූ මගේ කොලර් එකෙන් ඇදල නොගත්ත විතරයි.

මගෙ කට වේලිල, දිව ගොත ගැහුණ. මූ මට වැඩිය එච්චර ලොකුත් නෑ. ඒත් ඉතිං, ගැන්සියක ලීඩර් කෙනෙක්නෙ. අද ගහගෙන දිනුවත් හෙට පැරදෙනවා. ජීවිතය පුරාම බයෙන් තමයි ටවුන් එකට එන්න වෙන්නෙ.

නෑ, නෑ, ඔයාට වැරදිලා, මං ඔයාට හිනා වුනේ නෑ.
මං යන්තං ගොත ගහ ගත්ත.

ඌට තේරෙන්න ඇති මේ හාල්දණ්ඩෙක් මරල ඇති වැඩක් නෑ කියල. ආයෙත් මට තර්ජනය කරල ඌ යන්ඩ ගියා.

මං ලැජ්ජාවෙන් වට පිට බැළුව. කවුරුවත් දැක්ක බවක් පේන්න තිබුනෙ නෑ. කොහොම වුනත් වෙනද ඉරිද ට ටියුෂන් යන්න ස්ටේෂන් එකට එන කෙල්ලො රැල කලින් කෝච්චියෙ ගිහින් නෙ ඒ වෙනකොට.

උන් ටික හිටිය නං වස ලජ්ජාවයි!

කතන්දර කාරයා - දෙසැම්බර් 19 දා හමුවෙමු!

එතකං මගේ පරණ කතන්දර බලන්න.

1. ජූලි කතන්දර
2. අගෝස්තු කතන්දර
3. සැප්තැම්බර් කතන්දර
4. ඔක්තෝබර් කතන්දර
5. නොවැම්බර් කතන්දර

9 comments:

  1. ඒක නම් කොහොමත් හෙද වැඩක්.. ඔහොම අය ඉන්නේ හරි ටික දෙනයි.

    ReplyDelete
  2. මොලේ ඇති වැඩක් කරල තියෙන්නේ...!

    ReplyDelete
  3. hihi...

    mata nam me lagadi (me aurudde) gampaha gihin policiyata hena saddayak daala awa. andagena hitapu kit ekath echchara hoda naha. poli kaaraya hituwe mama kellek bahinna awa kiyala gampaha. miniha mage ID eka illuwa. ath mama dunne naha. aapahu paarak hoda kunuharapayak kiyala illuwa. eeta passe mamath sadden kiwwa mama wereddak karala nati nisa denna baha ID eka kiyala...

    clas iwara una witarai hena kollo tikak mage wate ekathu una. unwa dakketh edamai. police kaaraya hituwe mama ganzi leader kenek kiyla. (eka paara 100k witara wataweddi ehema hitana eka saadaranai).

    passe aapahu kunuharapayak kiyala mata bus eke naginna kiwwa. mama kiwwa mata oni bus eke mama yanne kiyala. passe adurana kellek awith kiwwa ayya naginna, meyalath ekka kata karala terumak naha kiyala. itin mama negga. :D

    bus eke negga witarai kello dennek nagitala seat eka dunna matai, ara lagata awith bus ekata naginna kiyapu kellatai (un hitala tiyenne mama a kellage BF kiyala). kohomahari itin bus eken bahina kollo okkoma pitata thattuwak dagena tamai basse.

    habai edata passe tama gampaha nam mama giye naa... :D :D

    ReplyDelete
  4. @ Malee
    @ LishWish

    Putha Dheegayu, langa noballa, dura ballan kiyana kathawa ahala thiyenwa naeda?

    ReplyDelete
    Replies
    1. obata satan kirimata hakiyawak thibima gena santhosa wemu.pvt (idias my ne.)dont attack a first shot.the first shot who the enimys ownes.satnakadi palamu pahara sathuragen elawanathuru ewasanna oona.sturawa awissima saha sulu kirima nokala yutuy.prathiwadhiyage palamu pahare sitama block kalayutuy.obata yam ewasimak praguna kala haki nam satana athharinna.ewita satana ethnin awasanwe.prathiwadhiya ethama asadharanawa pahara ella karai nam kriyathmaka wiyayutuwe.A

      Delete
  5. Anjana Mallee,
    Oyaa nam valiayata bara porak vagae....!!!

    ReplyDelete
  6. උබ නම් මාර කොල්ලෙක්. හැබයි මටත් ඔය වලියට බර ගතිය තිබ්බ ස්කොලෙ යන කාලේ. දැන් නම් ඉතින් සෑහෙන අඩුය් ඒ ගතිය.

    අන්ජන : මොකක්ද බන් ඔය කතාව.. තෙරුන මදි...

    ReplyDelete
  7. Malli,
    Ela ela. Ambarenna epa Ban Malath,
    Mamath Iskole yana kale hena Masthan.
    Mata Kiyanne SADA SOTHTHI kiyala.
    Moratuwe Indala Town Hall Yanakam Area eka Bara Mata. Mama inne Ratmalane.

    ReplyDelete
  8. අම්මෝ කකා අයියා හරි හොදයිනේ
    මම නම් වලි ගැන කියන්නම් මොන්ටිසෝරි කාලේ ඉදලා මට වෙච්ච එව්වා ගැන
    ගහපුවට වඩා තියෙන්නේ අම්බානෙකට ඉල්ලන් කාපුවා..

    ReplyDelete

මා ලියූ කතන්දරයට අදාල නැති කරුණු ඔබේ ප්‍රතිචාරවල ඇතළත් නොකරන මෙන් ඉතා කරුණාවෙන් ඉල්ලා සිටිමි.

අදහස් වාරණයක් නොකෙරේ. කුණුහරුප සහ තුන්වන පාර්ශවයන්ට නින්දා කෙරෙන ප්‍රතිචාර ඉවත් කෙරෙනු ඇත.